2015. február 14., szombat

Little Random

One Direction vagy mi túró. A nevüket is csak azért tudom leírni mert már annyi helyen láttam. Nem szeretem ezt a bandát túlzottan.
A blog története nagyon jó. Személyesen hozzá teszem, hogy a story olyan mintha velem történne meg, mert nekem is a legjobb barátnőm egy Directioner. Kár, hogy kissé rosszul vagyok tőlük. És tessék, már megint elkalandoztam...
Szóval a blog. Kezdem azzal amit már mondtam, nem értek a designhez, de erre a munkára tudom azt mondani, hogy tényleg minden meg van benne. Igaz, én a betűméretet nagyobbra venném, mert miután egyfolytában olvastam, szinte éreztem, hogy "bekockul" a szemem.
A fejlécben ott volt a történetnek a címszavai. A banda tagok, a Youtube logo és London legfelismerhetőbb képe.
Ennek a blogolónak van érzéke az íráshoz. De nem akarom elhinni, hogy nem olvassa újra az irományát mielőtt publikálná! Egy ilyen képességű blogos nem engedheti ezt meg magának! Teljesen normális ha egy-két helyesírási hiba becsúszik, mert mindenkinél megesik, de én sokat találtam belőle (természetesen nem felháborítóan sokat, de a tehetség, tehetség és ezt nem lehet annyiban hagyni...)
Lehet ez egyéni problémám de nekem még mindig nem tetszik az a megoldás, hogy amikor egy lány szereplő öltözködését írják le beillesztenek egy gagyi megszerkesztett képet. Ez a megoldás nekem egy gyermek, kezdő blogolóra utal.
DE! A képek, például a bowlingozáskor nagyon jól ki vannak találva!
Szerintem fel is iratkozom, mert megéri. Aki pedig imádja a One Direction-ot olvassa ezt!
Sok szerencsét a továbbiakban! (Nikoletta Marcsek)
Bye

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése