2015. február 3., kedd

Szerelmi játszma

Szerelmi blog. Igen, ezt azoknak ajánlom, akik éppen szerelmesek, vagy vágynak rá.
Biztos mindenki olvasott már nagyon sok romantikus jelenetet. Legalábbis én imádom... a legtöbbjüket. És mivel romantikus regényből elég sok van ismertek azok a bizonyos események amelyek egyszerűen köthetők a szerelemhez.
Talán a megfelelő szó az, hogy közömbös. Nem rossz, jól fogalmaz a blogoló, de engem nem fogott meg. Nem volt benne semmi, olyan amire felkaptam volna a fejem. Azok a jelenetek amiket már említettem többször megjelentek. Sablon, sablon hátán. Még egyszer megjegyzem! A megfogalmazás pipa és körülbelül 8-9/10 pont. És most, hogy megdicsértem, miért csak 8-9 pont? Ez is egy olyan hiba, amit már több blogban láttam és zavart. A blogot egy mai történetnek ítéltem meg. A főszereplő már csak az illusztráció miatt sem lehet középkorú vagy idős. Aki pedig fiatal nem használja például az 'és' helyett a 's' -t. Trend vagy nem trend, nekem nem tetszik.
Design is pipa, de mint már mondtam: nem értek hozzá.
Van még egy dolog ami nem szokta elnyerni a tetszésem. Ez pedig az amikor egy színészt, énekest a történet főszereplőjének képzeltet el az olvasóval. Szinte meg sem tudom fogalmazni, mert szerintem akkora butaság. Nem is tudom kifejteni miért. Legyek maradi, de nekem megmaradt az irományok az a fajta csodája, amikor a fejünkben elképzeljük az eseményeket. Félre ne értsetek, kedvelem az illusztrációkat, de inkább egy tájról, egy dologról vagy egy pillanatról. Mint például a cigarettafüst.
Nem vett rá, hogy érdeklődéssel várjam a következő részt. Unalmasnak találtam. De persze ez csak az én véleményem, és mint tudjuk minden ember más!
Próbálj meg a saját élményeidből ihletet meríteni és garantálom, hogy jobb lesz! Tudod, néha a kevesebb több! (a blogolónak)
Bye

Link: www.szerelmijatszma.blogspot.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése